Thursday, April 20, 2006

Kreativt på Inkonst


Känner du för att skaffa lite läckra vårkläder, varför inte sy dem själv under inspirerande former? Du kommer ju ialla fall vara garanterat ensam om plaggen. På Inkonst i Malmö är det en tolvtimmars desinghappening. Där du får chansen att skapa fritt. Myrorna medverkar med inspirerande material, folkuniversitetet lånar ut symaskiner. Det är bara att sätta igång.

För mera info kontakta: tolv@inkonst.com

Rum: Klubben/Foajén Tid: lördag 22/4 08.00-22.00 Entré: Fri

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej!
Det där lät ju väldigt intressant, men tyvärr fel både i tid och plats (för mig alltså). Tänkte bara tipsa dig som är konst och designintresserad att följa mina bloggar närmaste tiden. Jag har sett så mycket spännande i Köpenhamn som jag försöker sammanställa och som jag tror du skulle gilla. Du är välkommen till mig...

3:10 PM  
Blogger josé said...

Jamen vad roligt att höra av dig igen. Du är saknad! Givetvis har jag redan varit inne och kikat på dina bravader.

10:02 PM  

Post a Comment

<< Home