Wednesday, August 09, 2006

Sommarlovet är slut

Jaha, då var jag tillbaks på jobb. Barnen går och lägger sig i hyfsad tid och jag hinner blogga igen. Den här semestern gick i rasande fart med mycket husprojekt och mycket bad om dagarna. Badrummen är så gott som klara bara lite hyllor och belysning som ska upp. Barnen har delat rum hittills men nu var det dags för dem att få varsitt rum. Hobbyrummet fick stryka på foten, eller rättare sagt flytta ut i förrådet som vi därmed var tvungna att tömma. Fyllde ett släp och åkte till tippen, det var på tiden. Jag kan inte påstå att vi kör med Feng shui här hemma, men visst är det skönt att rensa ut ibland. Helt plötsligt kan vi använda snickarbänken som står i förrådet och jag fick plats med ett bord till mina betongtanter. Ja just det, vår familj har numera utökats med två ursöta små kaninungar som har flyttat in i en stor utebur på baksidan.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nej, men Hej!! Du ska veta att jag hälsat på här flera gånger utan att någon varit hemma!
Skönt att höra att du haft det bra i sommar! Det har varit en helt fantastikt lång, varm och skön sommar och jag känner mig också riktigt nöjd.
Fast jag är fortfarande ledig, ett par veckor till...:)

7:36 PM  
Blogger josé said...

Hej själv, så skönt att höra att jag inte är helt bortglömd i min självförvållade bloggtorka. Måste skylla på vädret, har mest varit utomhus hela långa sommaren. Lyckans dig som är ledig längre. Såå impad jag är över din layout förresten. Jag har inte ens lyckats ta mig igenom photoshop än...

10:52 PM  

Post a Comment

<< Home