Saturday, May 13, 2006

24 timmer i Byen, Part 3

Foto: josé

Kan inte påstå att jag är världens största tedrickare, men fick ett oförklarligt begär att gå på tesalong när jag jag kikade in i dockhussöta Tea Times fönster på Birkegade på Nörrebro. Här kan man avnjuta en riktig engelsk testund med gurksandwich, scones med lemon curd och sockersöta kakor. Var tyvärr stängt när jag gick förbi (vilket inte var så konstigt med tanke på att klockan var 21.00 på kvällen) men ska definivt gå dit en annan gång.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åh, vilket rart ställe. Det skulle min man ha gillat, han är en riktig tedrickare. Själv föredrar jag java. Men ibland kan det vara riktigt gott. Och det här stället ska jag definitivt lägga på minnet. Mange tak!

11:53 PM  

Post a Comment

<< Home