Wednesday, May 17, 2006

Blogghäfta och halsont

Har åkt på världens snuva här hemma, jag och barnen. Maken klarar sig hur bra som helst. Alla baciller bara glider förbi honom utan att fastna, medans de tar sikte och fullkomligt attackerar mig istället. Hmmm. Så är det bloggtorka och blogghäfta samtidigt. Orkar knappt surfa runt på mina favoritbloggar orkar inte riktigt skriva här heller. Suck. Ynk.

Hoppas på lite inspiration i helgen, då åker jag om jag är frisk till Mölle.

Kram på er så länge.

3 Comments:

Blogger anna k. said...

Hoppas ni kryat på er!!! Vad är Mölle för något?!

11:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Men snälla Anna!! :-D
Mölle by the Sea!!
- En helt fantastisk ort längst ut på Kullen där "Kullamannen" härjade: )

11:41 AM  
Blogger josé said...

Tack, precis tillräckligt kry för att släpa mig till Mölle. Anneli- vilka geografiska kunskaper du har och Kullamannen ger 10 stilpoäng, honom hade jag glömt bort.

8:45 PM  

Post a Comment

<< Home